(0)

Finns dom, finns dom inte?



I natt har jag haft Grey's maraton eftersom hur jag än bar mig åt, kunde jag inte somna. När klockan närmade sig halv fyra och jag kände att ögonen var tunga som attan, hörde jag något från den hallen vi sällan använder som just hall. Jag hoppar till och inser att jag är tvungen att titta vad det var och till min förvåning står ytterdörren vidöppen.. Jag blev ju inte precis tröttare av att få en tanke om att ett spöke eller något just susade förbi mig haha nej men det läskiga är att för någon dag sen pratade vi om andar och sånt. Min kommentar till det brukar alltid låta "De finns inte!" och alltid brukar det hända något direkt efter. Som när vi var hos Cornelia och pratade om det, precis på sekunden började hennes skärm på datorn blinka.
Buhu, scary movie...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: