(1)

en sommar utan dig är en sommar utan sol






Igår eftermiddag hade jag en jätte trevlig eftermiddag tillsammans med Nathalie. Det fikades gott i den gassande solen som förövrigt har varit saknad. Efter några timmars tjöt som avslutades vid hamnkanalen drog jag mig hemåt och vidare till affären ihopp om att fynda lite röda små svenska bär, jordgubbar. Jag drog en nitlott då de var helt slut. Istället för jordgubbarna som sällskap fick Adam stå för det. Promenad i kvällsolen, tjöt i mängder och billetande fick bli vår underhållning.
En fruktansvärt bra och välbehövlig dag, kort sagt! :)





Kommentarer
Postat av: nathalie

haha, inte den finaste bilden kanske, eller, bilden är super fin men motivet sög ju ;D men tack för en supermysig fika med världens bästa malin!! <3

2011-07-31 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: