(4)

."The godfocker".



Gårdagen med Connor spenderades på Jensens efter skolan där det smaskades kyckling i massor. Det är för himla fint må jag säga! Efter det hanns det med en snabb tripp till systern min där jag noggrant granskade huset hon och hennes kille blivit ägare till. Spännande! Filmen ovan skådade vi på den stora vita duken som förövrigt var riktigt rolig. Jag rekomenderar den starkt! Och efter bion spöade jag Connor och Alex på FIFA och NHL men det kan vara för känsligt att ta upp här så..det är bäst att jag låter bli!




Kommentarer
Postat av: johanna

JAG ÄLSKAR FILMERNA! så himla bäst :D

2011-01-15 @ 21:14:55
Postat av: malinfransson

jag tror bara jag sett denna senaste men sjukt rolig är den aboslut :D

2011-01-16 @ 10:20:49
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Alex

Hahaha! Ta inte i så du spricker Malin ;)

2011-01-16 @ 14:14:09
Postat av: malinfransson

du är bara avis :D

2011-01-16 @ 20:59:45
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: