(0)

kom med något sött och du får något fint




Personen på översta bilden är för fräsch för att visas på bild, därför har hon gått och odlat hår i hela ansiktet. Och filmen på understa bilden har varit mitt tidsfördriv den senste timmen och tjugotvå minuterna. Ibland går jag nästan och längtar tills dagen då jag blir sjuk och inte kan gå till skolan, men nu när den dagen är här vill jag inte längre vara sjuk. When I get sick I stop being sick and be awesome instead. Jag undrar varför den meningen inte funkar på mig.. Och mitt i allt detta dilemma har jag gått och blivit sugen på allt vad sötsaker handlar om. Chokladbollar skulle sitta fint nu, eller B&J, kanske lite kladdkaka eller en stor härlig godispåse. Vem i hela friden kom på det där med nyårslöften?  Det är tusan inte lätt att vara tjej i dagens samhälle..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: