(0)

kan inte motså frestelsen




Jag blir galen på mig själv när jag intar sängen med alla anteckningar och hinner plugga i ungefär en halvtimme, för att sedan vakna upp en och en halv timme senare och inse att just det, jag har sovit mig igenom det som skulle vara mitt första och näst sista pluggtillfälle innan provet! Men i ärlighetens namn mår jag inte alls bra just nu. Jag är tjock i halsen och hostar som en vettvillig, och till råga på allt känner jag mig febrig. Peppar peppar ta i trä. Jag hade iaf tänkt lägga mitt nyårslöfte åt sidan denna kvällen för att mumsa på en skål med popcorn framför solsidan som börjar när som helst. Connor, say what you want men jag lever för sötsaker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: