(0)

.everything comes naturally.




En dag som varit bra i helhet, helt klart! Den började med en åktur med Fantl till skolan som tog körkort igår och vad ska man säga? När tusan passerade alla dessa år? Tiden bara går och jag har äntligen insett att jag faktiskt inte längre växer på höjden, utan som alla vuxna brukar säga att dom växer- på bredden. "ska man leva gott ska man äta gott" Mathilda hajar vad jag snackar om! haha. Hon fick även bli mitt sällskap denna fredagseftermiddag på espresso house där det bjöds på allt annat än sura miner inklusive en smarrig kycklig och mozarella macka, klassiker. Vilken fin & saknad tjej hon är! Connor och bion fick bli nästa anhalt där "the tourist" skådades på den vita duken. Om jag ska vara ärlig tycker jag att den var en aning seg men helt klart sevärd om man gillar snygga skådisar som Johnny Depp och Angelina Jolie! hoho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: