(0)

you think you are a moviestar




Hemkommen från en trevlig lunchelilunch med Mathilda. Mumsfilibaba vad gott säger jag bara! Avslöjandet var vi åt, kommer senare haha. Jag skulle ju kunna ta tillfälle i akt och berätta om filmen jag och Connor såg igår, 127 hours. (Detta gör jag endast för att slippa läsa i min psykiatribok om självmord och andra tråkigheter som gör en mindre glad..) Yes då kör vi.. Filmen är en sann berättelse som handlar om en äventyrare till snubbe som lever livet och gör utflykter till höger och vänster. Men när han är i ett berg och klättrar sker något som inte får ske, han fastnar och ingen vet var han är... En spännande film eftersom jag älskar när storyn är sann! Den var dock lite seg på sina håll men värd att ge ett försök! "Så boka dina biljetter redan idag och få en uppblåsbar madrass på köpet!"

Time to study!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: