(2)

helgen närmar sig





Den här veckan har jag en känsla av att min tid kommer spillas på plugg, träning och åter plugg. Det är sista veckan innan lovet och det där arbetet från skolan jag skrivit om några gånger ska vara inlämnat på fredag och jag har kommit så långt som..tja.. en tjugondel på det kanske.. Dessutom ska jag försöka lära mig tjugoen, 21, twentyone olika cancersjukdomar tills fredag minus en dag. Så jag hoppas ni har förståelse om mina uppdateringar blir färre och betydligt kortare än vanligt, men kära nån vad gör det? Det är för tusan snart helg vilket innebär Göteborg!!




Kommentarer
Postat av: Issa bergman

Plus engelska glosor :(

2011-02-07 @ 18:50:51
Postat av: malinfransson

true story bruden! det grejar vi ska du se :D

2011-02-07 @ 19:18:38
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: