(5)

så kan det gå, när inte vinterskorna är på




Gårdagen bestod av skola, där individuella valen skulle göras. Engelska C och massage blidde det för min del, och hur det kommer att gå med den förstnämnda kursen behöver vi nog inte diskutera här nej, ojoj. En runda på staden där jag kämpade och slet för att inte köpa med mig något hem fick det bli innan det var dags för några timmars jobb. Och när jag kom hem runt elvatiden slängde jag mig på sängen och somnade som en stock x 10! 
MEN, innan någonting av detta hänt var jag ju tvungen att ta mig till skolan på något vis. Bussen. När det var två minuter kvar tills den skulle gå sprang jag som en dåre hemifrån och la naturligtvis den fetaste bällen. Hål i både brallor och knän, men vem hann med bussen om inte jag? 
Kung!




Kommentarer
Postat av: Han som du vill ska kommentera din blogg mer ;)

Engelska C ska nog gå bra ska du se! :)

2011-02-05 @ 13:20:16
Postat av: malinfransson

ja men det va ju för att du alltid kommenterade innan och sen bara slutade du :O

vi får hoppas det, halva klassen har ju typ valt det ;D

2011-02-05 @ 14:01:10
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: Han igen xD

Haha x) Var det så många? :D

Ska dock välja om och lägga till en kurs till. Aktiekunskap A (om man nu kunde välja det vilket jag har för mig att man kunde) erkänn att det låter suuuperkul ;)

2011-02-05 @ 14:24:16
Postat av: Anonym

... alltså inte välja om engelska C, det ska jag läsa :)

2011-02-05 @ 14:25:02
Postat av: malinfransson

haha kul ? det lät ungefär lika kul som när en viss lärare står och pratar :D

2011-02-05 @ 14:56:20
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: