(0)

wonderful weekend



Tro det eller ej men "saken" på bilden föreställer min tumme..

Tjena på er! Har inte suttit vid datorn förrän i fredags, men däremot ser jag att mina tidsinställda inlägg samarbetat suveränt med min tanke. Meningen med denna helgen va att jag skulle åkt med C & co till Göteborg redan på fredagen och umgås med dom, och sen möta upp min syster och Anna på lördagen för melodifestivalen och efter det fortsätta min weekend i Götet med resten. Men eftersom jag fick feber och inte mådde alls bra i fredags tyckte jag det var dumt att chansa. Så igår blev det tidig uppstigning, här hemma i Jönköping, för att åka till storstan- en dag på stan med shopping som avslutades med melodifestivalen, great! Eftersom jag var ganska nere med tanke på att helgen inte blev som planerat bestämde jag mig för att stanna i Göteborg med Connor, Rasmus och Caroline iallafall, som det va planerat från början. Och oh så rätt jag gjorde i det med tanke på vilka suveräna två dagar det varit med dom! Dock känner jag att sömnen ligger allt annat än på plus sidan, så nu väntar sängen medan morgondagen blir till att sova läänge, visa bilder från helgen och jobba.

Sov gott kära ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: