(3)

tidsinställt inlägg en fredag som denna



weheartit.

"Nu sitter jag i en bil på väg mot inget mindre än lisebergskaninen och Carolines hemstad, Götlaborg. Jag tror jag önskar att vi snart är framme med tanke på att jag den senaste tiden börjat bli åksjuk allt oftare. Jag undrar vad som komma skall en kväll som denna? Och i ärlighetens namn tror jag att sällskapet botat min trötthet en gnutta. Magnifikt!"

Så skrev jag när jag precis var hemkommen från skolan och gjorde detta tidsinställda inlägg, började packan väskan smått och log av tanken att befinna sig någon annanstans med roligt folk. Men sanningen är den att jag inte alls är på väg till Göteborg.. Jag har fått feber och mår inte alls bra så jag får hålla mig hemma. Som sagt, fredag den elfte är för mig ingen bra dag. 




Kommentarer
Postat av: lovisa

usch då :( krya på dig malin!

2011-02-11 @ 18:47:12
URL: http://lovisaantonsson.blogg.se/
Postat av: Anton

Tråkig start på lovet :/ hoppas du mår bättre efter att du har sovit ikapp dig! :)

2011-02-11 @ 22:08:43
Postat av: bella

vilken jävla äcklig dag, tycker verkligen synd om dig malin! <3

2011-02-11 @ 23:58:03
URL: http://toothpaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: