(0)

"ska denna slangen in...där..?"



Malin och Malin gör det omöjliga möjligt. Vi fick använda oss av dockan Kalle idag för att lära oss sätta dit katetrar. Om det nu är så det heter i plural vill säga haha. Vi kommer bli grymma syrror en dag minsann! Efter skolan träffade jag grabben som nog ärligt talat vill övergöda mig vad det gäller mat! Men oh så fin han är!

Direkt efter det åkte jag och äldsta systern och spanade in det nya huset som hon och hennes kille snart ska flytta in i. Jo tack, nog blir man sugen på att flytta hemifrån och fixa divirse varse vad allt nu innebär att ha eget. Speciellt om det finns bastu och en walk-in-closet som heter duga... Nu ska jag och min godispåse (!!) plugga stjärten av oss innan jag hinner somna och innan det hinner bli fredag och allt elände äntligen är över! Jabadabadoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: