(0)

Varför vill du stå med mig i regnet?






Idag har ett fruktansvärt stökigt rum blivit mindre stökigt men dessvärre blev jag aldrig riktigt klar. Så fortsättning följer imorgon då jag tänkte stanna hemma en extra dag för att vila upp mig. Känns lite lagom roligt att bli sjuk sista veckan och komma tillbaka sista dagen på jobbet. Men problemet med oss gjorda av kött och blod är ju just det att vi är ganska svårstyrda vad det gäller sjukdomar.. Äsch, huvudsaken är att det går över och enligt min mamma (som jag förövrigt haft en mysig Tv-kväll med) - att mitt rum blir städat någon gång haha.

God kväll säger jag till er, det kommer upp ett inlägg om en stund med lite fler bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: