(0)

Som en flötig burgare




Jag är ganska så nyligen hemkommen från jobbet och kom just på att jag faktiskt måste gå och lägga mig ganska så snart om jag ska lyckas komma upp imorgon när klockan ringer och allvaret drar igång igen. Med tanke på att jag jobbat stängning i helgen och inte kommit i säng förrän vid fem-tiden sätter jag 20 armhävningar på att jag kommer försova mig imorgon haha. Och ja, sådana här bilder hade jag tänkt försöka undvika i fortsättningen men med tanke på att en ny familjemedlem kommit hem ockuperas datorn där jag har alla bilder PLUS att det va flera månader sen jag använde mig utav en cam. Tack och lov för det haha. God natt med er och sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: