(0)

Vad ska man tro?



Goddagens på er!
Solen skiner och idag har mina klasskamrater tittat på film hela dagen och förmodligen ätit en och annan godisbit om jag känner dom rätt. Själv har jag suttit och tittat på något fenomen-program som tydligen börjat sändas på femman på söndagar. Ja, min hals är åt skogen och jag kan inte prata. Om ni bara visste hur frustrerande det är plus att jag missar seriepremiären idag.. Nog om det och åter till programmet. Fastän det förmodligen är, eller rättare sagt måste vara något lurt med att kunna läsa folks tankar, böja skedar utan dess like och få klockor att fungera, kan jag inte annat än förundras av dessa märkliga händelser. Söndagar kl 20.00 på kanal 5.
Ta en titt ni också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: