(0)

Pang pang headshot



Idag var det dags för skoldag numero två och naturligtvis har jag redan 100% försovning. Jag är en hejare på att sova verkar det som och därför tillägnar jag bilden till alla er där ute att försöka låta bli med sånna dumheter. Förstått? Jag och fem andra tjejer på skolan har iaf tagit oss an en nästan tre gånger så stor trupp på människor idag och lirat lite boll. Det blev en stor vinst och tänka sig att mini jag har agerat målvakt, lite stolt i hjärtat blir man. Fem timmar på jobbet har jag också spenderat och under den tiden blivit av med min röst. Ni kan ju tänka er själva hur det lät när jag tog gästernas beställningar... Huvaligen säger jag bara. Simma lugnt och sov gott !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: