(1)

föreställer mig en grillad bäver





(grillning blev det gott om på lovet minsann!)

Det blev en hyffsat varm fotbollsföreställning tycker jag, åtminstone till en början innan det var dags för nordan att kyla kvällen i samband med solens nedgång. Och inte nog med det fick jag stå i en evighet och invänta mor&far som hade låst mig ute när jag kom hem. Eller okej, jag fick vänta i tio minuter och höll mig varm genom att göra några klassiska indianhopp i mörkret. Bra grejer det där må jag säga för nu hade jag tänkt slänga mig i bingen och invänta en kort skoldag. Onsdagar, we love you!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Alltså, jag garvar ihjäl mig åt dina inlägg, "några klassiska indianhopp". Jag ser det framför mig och skrattar högt. Haha, I love you, man!

2011-04-27 @ 15:45:33
URL: http://sandbergmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: