(1)

Hard work work





(snygga brudar som jag haffade i matsalen idag)

Kom hem från jobbet för en stund sen och vader såsom lår och rygg värker. Snabbmats-branschen tar död på mig, äter upp mina inälvor sakta men säkert och fortsätter att gnaga hål på skelettet. Haha vad tusan snackar jag om?  Jag ska ju för tjyven leva i åttio år till, minst, då är det synd att klaga alla redan!
Måste berätta om min oturliga morgon i morse, ja det hände mer än att jag försov mig. Sabla mobil. Men det dyker upp om några timmar då jag förhoppningsvis sovit lite.
God natt, ja ni ligger väl förmodligen redan och sover era latmaskar! Köss






Kommentarer
Postat av: GustaF

JAG SOVER INTE!:D

2010-10-09 @ 01:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: