(2)

Goodnight





Jag har varit trött hela dagen fastän jag fick sova till över nio. Betygsnacket med Ulrika gjorde mig dock piggare och jag har levt på hennes ord hela långa dagen. Efter skolan traskade jag hem och fotade i solen en stund, som förövrigt va den kallaste stunden på länge. Solen får än att klä sig tunnare än man borde.. Efter det kom Mathy till mig med en fet godispåse, aka plugggodis, som vi tryckte i oss samtidigt som hon hjälpte mig med spanskan. Tur att den bruden finns.  Provet imorgon kommer gå .. bra .. känner jag (y) 





Kommentarer
Postat av: Mathy snorris Sandberg

Positivt tänkande, Malin! Framöver ska vi PÅPLUGGA spanska för att nå till ditt godkänt :D

2010-03-04 @ 18:06:46
Postat av: Anonym

jaaa lilla mathy, vi ska plugga så det står härliga till :D

2010-03-04 @ 18:19:09
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: