(2)

Lite kvällsfunderingar sådär


En gammal hederlig bild på självaste saknade Zlatan fick va med också!

Nog känns det i både kroppen och knoppen att man endast sovit fyra timmar i natt. Det är vid dessa tillfällen min vän hjärnan brukar vilja slingra sig och ge sig ut på sitt eget lilla äventyr vad det gäller tankar och divirse varse. Han lyder mig inte det minsta. Jag tror därför det är bäst att jag avrundar ett onödigt inlägg som detta och kryper ner under täcket istället. Imorgon ska min lediga dag spenderas tillsammans med skolböckerna. Och på tal om annat behöver mitt morotsfärgade hår bekanta sig med saxen hos frisören, och det är snarast!
God natt vänner!





Kommentarer
Postat av: Hanna

oops, där dök jag upp ju :D hihi

2010-03-24 @ 17:50:16
Postat av: Anonym

haah det gjorde du minsann :D

2010-04-01 @ 21:59:57
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: