(1)

cause we both know


Ännu en dag med blå himmel och solsken. Och inte  nog med det har vi bara en lektion idag med start tolv, mycket skön sovmorgon! Jag sitter just nu och och hackar tänder, så mycket fryser jag. Måste ha något att göra med gårdagens träning. Vi va tvungna att ge oss ut på gräsplanen som självklart inte va täckt av gräs utan snö, som dessutom gick upp till midjan. Den är schysst coach, mycket schysst..
 Efter skolan ska jag träffa efterlängtade Mathilda! 
(varför kan jag inte ladda upp bilder....)




Kommentarer
Postat av: Mathy baby

WOOHOOOOOO, PARTEYYYYY!

Hoy el día, vamos a hablar español sólo! (Kanske inte helt rätt men ahh...) Det ska vi iallafall!

2010-03-03 @ 14:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: