(2)

Likbleka jag




Efter två kommentarer med samma innebörd tycker jag det är dags att bli frisk, komma ut och även gå till jobbet. Redan imorgon faktiskt. Om ni undrar så var kommentarerna ungefär "Malin, du är väldigt blek, jag tror du behöver gå ut och få lite sol" . Och om ni även undrar vem kommentarerna kom från kan jag meddela att det va från mina kära grannar och även min pappa. Men okej dom har rätt, jag är likblek efter att ha legat inne i över en vecka. Men då ställer jag mig frågan, är det så konstigt?
Elaka människor..




Kommentarer
Postat av: mmmathyyy

Snygga bilder, baby!

Saknar dig!

2010-07-05 @ 11:35:55
Postat av: Adam wallin

jiddra inte,jag adam wallin är dum i bollen,tihi

2010-07-05 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: