(4)

Majsan i glasskiosken

Så fort jag kom hem från jobbet efter att även ha varit en sväng på stan med rea-shopping och glassköp av Lovisa i glasskiosken med Mathy & Gurris, tänkte jag vara duktig och lägga in bilder från helgen (och även från kajsa). Men icke sa någon eftersom datorn inte riktigt vill sammarbeta med mig. Nåväl, jag har iaf försökt så jag höll mitt löfte. Iaf på sätt och vis mohaha.

Nu måste jag verkligen ta mig i kragen och slänga mig i sängen. Jag räknade ut att jag i snitt bara sovit 4,5 timmar per natt den senaste veckan så nu måste statisken ändras en aning.
Livet leker och jag är satans lycklig! God natt vänner!





Kommentarer
Postat av: GustaF

Livet är sjukt bra!

2010-07-14 @ 22:56:05
Postat av: lovisa

det gillar vi mallan :D

2010-07-15 @ 00:31:23
URL: http://llovisafisa.blogg.se/
Postat av: evelina

håller med gustaf :D

2010-07-15 @ 11:09:45
Postat av: lovisa

buuhuuuuu du har ju skrivit majsan i glasskiosken...vad är detta mallan :(

2010-07-15 @ 18:20:52
URL: http://llovisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: