(4)

23.48


Jag kan inte längre kalla honom för min som jag en gång gjort. Inte röra eller säga de där små söta orden som iaf jag levde på resten av dagen. Jag kan ju göra allt det där, men det blir inte på samma sätt. Inte för att det inte längre är han och jag, för det är det. På sätt och vis. Han är min vän, en fruktansvärt bra sådan som jag ärligt talat inte vet vad jag skulle ta mig till utan. Det är jag väldigt tacksam för. Ibland gör man saker man ångrar, ångrar så mycket att man inte vet vart man ska ta vägen. Satan vad ont det kan göra. Mörket har lagt sig för att stanna till imorgon, tankarna yr och jag känner mig vilsen. Jag tycker inte om natten och dess mörker, eller att titta på klockan och upptäcka att om bara några timmar är det dags att gå upp igen.  Tankspridda nätter och oroliga drömmar. Allt i ett. Jag antar att jag måste lära mig att tänka mindre, eller också hantera allt på ett annat sätt. Trots ett konstigt inlägg är killen på bilderna den finaste jag vet och hans plats i mitt hjärta följer mig till graven.   





Kommentarer
Postat av: stina

hjärtat, jag vet. men du klarar dig utan problem. <3

2010-02-10 @ 07:28:42
Postat av: johanna

malin det kommer kännas jobbigt i början, men det kommer bli bra, jag lovar !

2010-02-10 @ 11:29:13
Postat av: malin

jag känner inte dig så, vi är väl mer bekanta :), men du ska veta att jag tänker på dig jättemycket, detta är verkligen en hemsk sak att gå igenom. Hur mörkt allt än ser ut så kommer det bli jättebra tillslut! Och, var glad att ni har så fin kontakt nu också, inte alla som har det, så ta vara på varandra trots allt!

2010-02-10 @ 23:31:18
Postat av: andrea

jag vet verkligen hur det känns. när man inte kan sluta tänka & det ibland gör så ont att man får svårt att andas. men tillslut känns det bra. tillslut tillslut tillslut. <3

2010-02-11 @ 18:15:51
URL: http://andreaulrika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: