(6)

snarare blåst...





Bekymrad och uppblåst är jag endast på bilderna, eller åtminstone det först skrivna haha.
Kvällen har bestått av en långpromenad med vovven. Vi va ute i över en och en halv timme vilket va väldigt välbehövligt för min del. Fångarna på fortet missade väl ingen heller hoppas jag? Men det är jämt fel lag som vinner..

Imorgon blir det skola och jobb. Jag har börjat fundera på en grej, med tanke på att jag har satan i gatans svårt att säga nej när mina kära arbetskamrater ringer och frågar om jag kan ta en del av deras tider (spec när jag vet hur mycket moneys jag behöver för att komma iväg nånstans) undrar jag hur sjutton det kommer sluta i framtiden. Antingen slutar det med att jag käkar upp stället steg för steg varje gång jag jobbar och McDonal´s går i konkurs. Eller så låter jag bli den delen men då istället däckar jag av trötthet, hoppar av skolan och sover dagarna långa. Eller så biter jag i det sura äpplet och inser att det hela är mitt eget val och då kan jag även förtidspensionera mig vid 30 års ålder. För det var väl doktor jag va?




Kommentarer
Postat av: henke

om du jobbar på mcdonalds kan du nog knappast förtidspensionera dig vid 30 ;) haha

2010-08-25 @ 23:13:30
Postat av: Therese

tack så jättemycket, vad glad jag blir. Du har också en fin blogg med massa fina bilder :) ha det bra

2010-08-26 @ 08:27:08
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Charlotta Berglund

sv. den kommer från Gina Tricot :)

Postat av: Maria - fashionstars ☆

cool bild :)

2010-08-26 @ 15:37:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: S A N N A

sv: Ska bli så jäkla skönt! nej jag går bara i nian haha, själv då ? ;)

2010-08-26 @ 16:27:11
URL: http://ssannastahl.blogg.se/
Postat av: lillalie

sv: ja bilderna blir verkligen fina med dom :D heheh också känns det rätt profsigt också att ha en :D plus att man får härligt blänk i ögonen :D en pippi tröja är verkligen en klassiker och är hur hur snygg som helt :D

2010-08-26 @ 17:15:24
URL: http://lillalie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: