(0)

Like a whisper




Idag efter att ha missat bussen första gången och varit nära på att missa den ytterligare en gång kom jag äntligen fram till staden och dess affärer. Meningen va den att jag skulle köpa jeans, men som vanligt så hittar man ett fynd på rean här och något annat fint där. så nej, jag kom hem med allt annat än jeans, ungefär. Bilder kommer imorgon.
Det har även hunnits med jobb idag som följdes åt av ett besök hos grannen min (den suddiga herrn på bilderna ovan) . Där snackades det om allt möjligt. Mycket "ta igen" snack ni vet haha. Även en och annan gammal goding på gitarren hanns det med innan jag kände att det va dags att traska hemåt.
Sov gott så hörs vi imorgon ! (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: