(2)

Mysfaktor





Jag är precis hemkommen från en dag med jobb, som förövrigt gick riktigt bra! Och efter det tillbringades kvällen på en mysig resturang tillsammans med Gustaf och hans familj. Fy vad gott det va, jag är så mätt att jag knappt kan knäppa byxorna! Mycket härlig känsla haha.
Just nu sitter jag i min lilla myshörna med levande ljus och tittar på sporten (levande ljus och sport, hmm, bra kombination..) . Fuskisarna Mathilda och Freddie va på plats och fick se en målrik match mellan Sverige och Skottland misann. Nu ska jag zappa vidare och se vad burken har att erbjuda, vi höres!  





Kommentarer
Postat av: corre

är det ditt rum ? (:

2010-08-12 @ 00:56:14
Postat av: malinf

nej det är tv-rummet ! (:

2010-08-12 @ 15:07:28
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: