(0)

Hattamanaaa




Gårdagen med träningar och gårkvällen med grillning tillsammans med världens bästa lag va kanon verkligen! Nog känns det att man varit igång ett par dar nu och att man innan dess inte rört sig på en alldeles för lång tid. Kylskåpet borde bli mitt nya smeknamn.. Den "sena" kvällen avslutades med Hanna och Rebecca, filmkväll och en massa snack stod på schemat!
Idag blev det tidig uppstigning pga jobb och efter det har jag sagt "hej då" till min kära Emelie som flyttar till huvudstaden snart och även lagat mat och sett på film med mina homies, haha.

Dags att sova, vem bokar klipptid klockan halv elva på en måndagmorgon om inte min mamma ? Bara till att stiga upp! (nej mamma jag klagar inte)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: