(4)

Det går bra nu





Första träningspasset på två veckor är avklarat och gissa om det va välbehövligt!
Dagen har i helhet varit bra, 3 timmars hål slutade med gott käk och lite shopping på a6 med finaste Natta. Så mycket som vi skrattade åt en present hon köpte till sin pojkvän, har jag inte skrattat på väääldigt länge! haha. (självklart var presenten i form av badbyxor ironisk! )

Nehe mina damer och hästar, nu hade jag tänkt att gå och lägga mig. En ny regel har tillkommit i regelboken som inte finns, klockan halv elva ska mitt röda huvud ligga på kudden. Ska vi säga att det håller en vecka, max..?

God natt med er!  :)




Kommentarer
Postat av: Emilia

svar; tack! :D

grymt snygga bilder!

2010-09-02 @ 20:56:38
URL: http://eewmiliaa.blogg.se/
Postat av: nathalielidman

Hahahaha, dom va fett nice dom byxornaaa!! ;D grymt kul va det, hahha, har inte heller skrattat så mycket som jag gjorde då på aslänge ;)

2010-09-06 @ 21:56:50
Postat av: Kajsa Ruden

åh va söt du är!!!<3

2010-09-06 @ 22:09:09
Postat av: malinfransson

natta: hahhaa shit, hoppas vi får se dom på honom bara ;)

kajsa: du är otroligt söt! :) <3

2010-09-06 @ 22:19:15
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: