(3)

cry when you get older




Två timmars träning efter en månads uppehåll - jovars, tungt va det men vi alla överlevde och imon väntar ytterligare ett pass. Förmodligen betydligt tuffare, men det behövs!  Jag har suttit och försökt få till en header till bloggen (skon är ju bara tillfällig, eller tillfällig kan man nog inte säga eftersom den varit där ett bra tag) men eftersom det aldrig funkar och jag inte har några direkta talanger för sånt där med att designa bloggar så får den väl se ut såhär ett tag till.. Suck!

Imorgon ska jag ställa klockan, åka till stan och gå på jakt efter lite smått och gott. Det återstår att se om jag hittar vad jag söker. Och förresten, dom där jeansen jag snackade om att sy in blev aldrig av, förvånande?
Om vi inte hörs senare, hörs vi garanterat imorgon. Peace out!




Kommentarer
Postat av: sandra

härliga bilder ! :)

2010-08-05 @ 22:47:11
Postat av: malinfransson

tusen tack ! :)

2010-08-06 @ 00:51:13
URL: http://maalinfransson.blogg.se/
Postat av: lovisafoto.

snygggg malin!

2010-08-07 @ 17:37:24
URL: http://llovisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: