(0)

skrattar bäst som skrattar sist

Åh vad jag hatar att bo i lägenhet!
I morse klockan sju ungefär blev jag väckt av grannens hund som skällde konstant i säkert fem minuter.
Med ett irriterat humör somnade jag såsmåningom. En timme efter det vaknade jag igen. Denna gången utav byggarbetare som slipade golvet (eller något) i trappuppgången. Otur att just mitt rum ligger vägg i vägg där de bygger.. Nåväl, eftersom jag va uppe hyffsat tidigt fick jag idén att baka scones, det satt inte helt fel. Dock mår jag ganska illa nu. Så tack mina grannar för att ni väckte mig, det gör ingenting förstår ni för imorgon är jag ledig. Det betyder att jag tänker vara uppe riktigt länge ikväll och dunka hög musik i högtalarna, skrattar bäst som skrattar sist. mohaha.
Jag börjar om 2 timmar och 20 minuter, vad i hela friden ska man göra tills dess?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: