(2)

skademarkörer


ja, bilden är seriös.

I morses vaknade jag upp av sms signalen på mobilen. "Bella Fantl" stod det på skärmen och jag tänkte, "vad vill hon såhär dags?". Det hade med skademarkör-grejen att göra och när jag tittade på klockan visade det sig att jag hade försovit mig och bussen skulle gå om bara några minuter. Så jag for upp ur sängen och drog på mig varma kläder, tog ett äpple i handen och rusade. Himla fin tajming av Fantl! Dagen har varit riktigt rolig och mat fick vi stup i kvarten. Från en matskadad person som jag kan jag säga att det uppskattades, haha.
En övning gick ut på att vi skulle ligga i en vält buss som skulle ha krockat med en annan buss. Fejk blod och sår och sånt där hörde givetvis till. Sen va det bara för brandmännen och ambulansskötarna att rycka in!
Måste erkänna att vi alla hade en dold talang vad det gällde skådespeleri ;)

Bilder kommer så fort jag fått tag på några, dock blev det inga på själva olycksplatsen.






Kommentarer
Postat av: Veronica

mhm, man fick mat hela jävla tiden ;)

2009-09-22 @ 18:18:25
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: malinfransson

ja det va helt sjukt ;D haha

2009-09-22 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: