(2)

maybe it's possible

Ögonen svider och musiken i högtalarna håller mig inte vaken mycket längre till. Mina tankar seglar iväg och tänker på saker som jag oftast bara tänker på när jag är trött och har sovit för dåligt.
Jag börjar få ångest över läxor jag inte gjort och prov jag borde börjat plugga till så allt inte kommer på en och samma gång. Tankar som har jag valt rätt lilnje? kommer jag fixa gymnasietiden? hurdan kommer jag bli som person? går jag ut med bra betyg? följer mig hela tiden och jag vet ärligt talat inte om jag kommer fixa det här.
I slutet av högstadiet fick jag stöd av en underbar lärare, jag ser henne mer som en ängel utan vingar och ja, jag är seriös. Jag måste intala mig själv att de höga betygen inte är det viktigaste, utan hälsan. hälsan hälsan hälsan. Bäst att sluta skriva nu innan min hjärna börjar äta upp mig inifrån. (Inget allvarligt det här, bara gamla tankar över skolgången som dyker upp jag vill bli av med)

Godnatt mina vänner!





Kommentarer
Postat av: sanna

malin, jag känner exakt likadant och tänker också dom tankarna. så jag vet hur det känns.. saknar dig <3

2009-09-27 @ 21:58:49
Postat av: malinfransson

åh vad skönt att någon förstår och att man inte är ensam ''/ du är saknad min vän <3

2009-09-27 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: