(0)

footprints in the sand


Imorgon går jag endast i skolan en halvtimme. Klassråd. Ganska onödigt, men en halvtimme är ändå bara en halvtimme så det är mer än onödigt att klaga. Efter skolan ska jag hem och plugga innan T kommer till mig, och jag längtar som bara den tills jag får träffa honom. Jag ska utnyttja hans mattekunskaper ordentligt och muta honom med godis så kanske han vill hjälpa mig haha. Nej då, han är världens bästa och ställer alltid upp för mig så det kommer gå bra! (:
Eftersom jag hoppar träningen imon för att plugga ska jag försöka tvinga mig själv att komma ut och springa innan jag börjar, och jag har bestämt mig att unna mig en lyxig frukost. Vad det nu innebär, ja det återstår att se. haha. Nu ska jag borsta mina gaddar och krypa ner under täcket.
Godnatt , vi hörs imorgon !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: