(2)

19.00

Har varit ute och gått med mamma i ca 80 minuter nu, riktigt skönt va det faktiskt och på vägen köptes det hem lite smått & gott, mohaha.
Innan när jag väl kom igång med matten och pluggandet så blev jag självklart störd på annat håll.
"Malin, maten är klar!"
"kom och ät nu innan maten blir kall!"
Osv osv osv, ja ni vet hur mammor kan va..alltid är det något..
 Jag blev jätte stolt innan när jag såg att jag för en gångs skull hade kommit ikapp planeringen, tills jag insåg att jag va på den sidan man skulle vara på förra veckan.. jag är som en groda utan ben. (hopplös) hehe

Duschen kallar på mig!





Kommentarer
Postat av: ketta

hopplös, HAHAHHAHAHHAHAHAHA!

2009-09-24 @ 19:53:01
Postat av: Anonym

hahahaha det är tur att du är en hel groda ketta ;)

2009-09-24 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: