(2)

you belong to me


Såhäääär gärna vill jag ha en systemkamera och ännu mer än det vill jag träffa timpi. Han har varit sjuk sen igår och vi har inte sett varann på en vecka. " Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge " - jo i detta fallet säger jag då,  eftersom jag snart börjar klättra på väggarna av längtan haha. Idag har vi jobbat med laget hela dagen , därav den kassa uppdateringen. Vi hann även trycka i oss bullar och stora frallor innan timmarna som mest bestod av skratt tog slut.  Det bästa utav allt på hela dagen enligt min mamma måste vara att jag har diskat en stor stor, jätte stor hög med disk(naturligtvis) i en timme, halleluja!(jag har dock bränt sönder en kastrull när jag igår glömde den på spisen och först kom på den när jag kände doften av bränd bearnaisesås) någon ligger illa till.. 




Kommentarer
Postat av: Daniella

jätte fin blogg du har malin =)

2009-11-07 @ 22:43:41
URL: http://daniellafagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tack detsamma ! :D

2009-11-07 @ 23:32:05
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: