(0)

sånt händer väl alla .. ?


En dag som denna, alltså en helt vanlig onsdag kan man ha sovmorgon till klockan 12. Vill man inte sova så länge kan man göra som Malin och jag, gå upp tidigare och åka ner och gymma. Man kan också skämma ut sig genom att springa på ett löpband med hyffsat hög fart och sedan vilja styla lite genom att stå helt stilla och hoppa av i farten. Det kan sluta med att man åker med bandet och trillar.. allas blickar kan dra sig åt den personen. Nej, det va inte Malin som trillade, det va faktiskt jag.. haha oh jisses vad vi skrattade. Om friskis skulle ha pris för årets tabbe skulle jag vara villig och ta emot det! Jag vet iaf en som kommer ha svårt att gå imon av träningsvärk iaf. 
 Dags för engelskaplugg, prov imorgon.  23 sidor grammatik och ser ni, jag klagar inte (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: