(0)

man ska sova vid den här tiden, malin


Bara för att smilet var det roligaste i historien.

Klockan passerade just halv 3 och mina ögon ser numera röda och blodsprängda ut.
Det var ett bra tag sen jag hade en period då jag hade svårt att sova på nätterna. Ni vet, det blir ofta så när det är mycket i skolan och man tycker att man ligger efter osv osv osv. Jag är dock ganska bra på att stressa upp mig i onödan.

Dagen idag spenderades med min kära pojk som kom till mig efter att han slutat skolan. En del har det bra och har varit lediga (;  Vi firar 13 månader idag också vilket egentligen kanske inte är så mycket att fira. Ni förstår nog hur jag menar! Men vi festade faktiskt till det med lite gott käk och mys iaf. Han är för bra!

Det känns ganska pinsamt att säga att jag förresten fick en ny mobil idag också, med tanke på gårdagens(tror jag) inlägg om att mobiler förstör det sociala, haha. Nåväl, den jag haft de senaste veckorna var stor som en tegelsten närapå och inte ens ringa kunde man eftersom högtalaren va sönder.  PLUS att abbonomanget gick ut!
Inga dåliga ursäkter här inte.
Nej, nu ska jag allt försöka sova. Uppstigning om ca 3 timmar. Great zombie!  *suck*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: