(1)

keep on going



Någonting har hänt med mina matteförmågor. Något jag inte visste var möjligt och jag har bestämt mig för att börja försöka tro på mig sjäv. Inte bara i skolan utan i helhet. Läs försöka. Innerst inne vet vi alla att vi är kapabla till att klara av det vi tror är helt omöjligt. 

Idag unnade fina Bella och jag oss cheeseburgare på lunchen istället för fisken som serveras varende eviga dag. Jag har även hunnit med att jobba med laget och pluggat spanskaglosor på vägen hem innan ullared började. Det programmet är rätt småtrevligt måste jag säga!
Imorgon blir det tennis på idrotten och jag undrar hur det ska gå med min träningsvärk i armarna från gårdagens boxningspass. Nåväl, det blir även träning på kvällen senare då jag får ta igen mig.

Dags att försöka sova och hoppas på en icke sömnlös natt.
Natti !




Kommentarer
Postat av: tim

Malin är gryyyyyym på matte! :D <3

2009-11-28 @ 01:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: