(1)

I'm back

Från och med nu hade jag tänkt att försöka uppdatera lite igen och vi får se hur det går helt enkelt.
Helgen har varit bra och ganska händelserik, bortsett från gårdagen.

I fredags efter skolan gymmade jag med Bella och Olle , vi kände oss otroligt biffiga när vi stod med hantlar och speglade oss. haha. Den kvällen och natten spenderades med de goa brudarna i klassen och det var riktigt trevligt måste jag säga. På lördagen (igår) blev det tidig uppstigning efter ca 4 timmars sömn, och jag kollade på tims match. Han är förresten uttagen i landslaget, i TM. Inte illa inte illa!
Jag däckade tidigt igår och dagen idag har jag jobbat med laget, och om några minuter hämtar coach mig för att vi senare ska träna. Ja, laget då alltså..

Jag har även en inlämningsuppgift tills imorgon som måste göras. Natten är min bästa vän tror jag.





Kommentarer
Postat av: hanna

wieee, go timpa ! :D haha

2009-11-29 @ 10:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: