(0)

I wish


Ingen tycks ha kunnat undvika att min uppdatering är kass och det har mest med tidsbrisst att göra. 
Men ska jag vara riktigt ärlig har jag nästan fått nog av allt som har med datorer och mobiltelefoner att göra. Bara nästan. De är bra till mycket men tar så mycket tid och förstör det sociala en aning.. Jag vet hur de flesta tankarna lyder nu. haha. Det är tur att vi alla är så olika.
Idag har jag hunnit med att gå i skolan och efter det, sprungit i långa backar på träningen. Hujedamig vad mör jag känner mig i kroppen. Vilken himla tur att vår lärare va på extra bra humör idag och gav oss ledigt imon då (;

Imorgon ska jag träffa min prins, han och jag har förövrigt varit vi i 13 månader då också. Han är bättre än han anar, mycket bättre!
Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: