(0)

Första advent





Idag är det första advent och jag säger precis som min kära vän Bella. Var är snön?
 Tiden har gått så fruktansvärt snabbt och jag kan inte förstå att det snart är jul. Det känns som det bara va några få månader sedan tim kom hem till mig och vi bytte paket innan han skulle åka iväg till Chile i tre veckor.
Inget snack om att tiden inte löper på.

 Igår besökte jag pojken min och han festade till det med bl.a pepparkakor och glögg framför myskvällen med fil. Jag hade nästan glömt hur otroligt gott det smakar! 
Idag har dagen varit relativt lugn tills Bella påminde mig om spanskaprovet på tisdag (Daisy kommer klösa ögonen ur mig). Innan jag kollade på Timpas match tog jag svängen förbi Lovisa. Där bjöds det på fika och hennes familj gårinte annat än att tycka om! Efter det åkte vi och kollade på innebandy och när nr 25 gjorde en slängkyss till mig blev jag lika röd i ansiktet som hans matchdräkt. Mmmh, jag är kär...
Filip och Fredrik har visats längre än halva programmet nu, på tiden att bänka sig i soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: