(2)
Allt och inget

Full rulle (utan) kanelbulle

image descriptionimage description
Lunch med sallad och godsaker!

Fyra dagar har nu gått sen jag började med mitt "nya" liv. Fastän jag haft huvudvärk och humörsvängningar om vartannat är jag imponerad över mig själv hur pass bra det gått hitills! Igår upptäckte jag dock att jag inte ens får äta frukt, eftersom det innehåller socker så ja, sockersuget finns där men förhoppningsvis försvinner även det såsmåning om! När den nya designen (som jag inte ens vet hur jag vill ha den..) är färdig hade jag tänkt ta tag i själva bloggandet mer på riktigt och dela med mig av träning och olika kost-tips osv. Men så länge får det bli lite oregelbunden uppdatering samt blandade inlägg!

Nu ska jag försöka plugga en stund och sen ge mig ut på en löprunda.
Hur går det för er där ute, tränar ni något? :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att jag kan något om "dieter" och sånt men, det borde la vara bra att äta frukt? det är ju bara fruktsocker i eller så? :)

2011-10-13 @ 17:27:36
Postat av: Becca

Tog mig en promenad imorse, men tryckte precis i mig kladdkaka med vaniljglass så här går det inte uppåt måste jag säga! Haha. You go girl :)

2011-10-13 @ 18:49:54
URL: http://kakmonstretidittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: