(4)

life is freedom








Efter en helg bestående av allt annat än datorhäng mår jag prima och känner mig någorlunda utvilad för en gångs skull. Jag har skrattat fruktansvärt mycket tillsammans med människor jag tycker om, käkat lite för mycket godsaker av alla möjliga slag, jobbat sex timmar extra och ändå hunnit det jag velat, blivit hes och sjungit med till gitarrspel, dyrkat solen de fem minuter den varit framme och överlevt jordens undergång! Mitt rum är i akut nöd av städhjälp, eller det är snarare jag som är i akut hjälp eftersom min mor nog snart kommer slänga ut allt som finns där inne. Eller också slänga ut mig. Men om ni skådar en utav bilderna här ovan och sedan lämnar en fin liten kommentar där det står "Din mamma har helt fel eftersom mitt rum är stökigare", så får jag nog ha tak över huvudet ett tag till, tack på förhand för hjälpen haha.
Hoppas er helg varit minst lika bra som min!




Kommentarer
Postat av: ssssssssssssssssss

ao, foten där eller?! "Din mamma har helt fel eftersom mitt rum är stökigare" haha

2011-05-22 @ 23:39:47
Postat av: Anton

Just nu är tyvärr inte mitt rum stökigare! ;) Men vi har ju sovmorgon imorgon och då passar det ju bra att du städar?! :D yeah i know im so smart!

2011-05-22 @ 23:50:25
Postat av: lovisa

mitt rum är faktiskt stökigare! trots att jag ägnat ett par timmar det senaste dygnet åt att städa :'(

2011-05-23 @ 00:10:35
URL: http://lovisaantonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nasty rum och nasty fot :S

2011-05-23 @ 16:03:20
URL: http://linduss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: