(0)

Om några dagar



Jag insåg just att om endast 21 dagar påbörjas det efterlängtade sommarlovet, men det är dock bara 11 av dom dagarna som kommer spenderas i skolan. Om exakt nitton dagar fyller jag myndig och får göra i stort sätt vad jag vill, var jag vill, hur jag vill och när jag vill. Åtminstone nästan. Om mindre än trettio dagar sitter jag på ett plan på påväg till staden med stort N. Då ska jag äntligen få träffa the big boss of our sisterhood, eller något, och om just dom trettio dagarna tänker jag leva livet fullt ut som aldrig förr, tro mig! Nu väntar sängen för min del och eftersom Bella erbjöd sig att agera privatchaufför åt mig imorgon har jag svårt att tacka nej! ;) God natt med er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: