(1)

Kämpar in i det sista




Det är måndag morgon och ny vecka, vilket innebär att vi närmar oss lov och vi närmar oss sommar. Riktig sommar! Hundratals grillkvällar med människor jag tycker om, sol och bad, USA och dess New York, sena kvällar på en altan eller vid en strand, festival i Halmstad, illaluktande solkräm på min röda bränna, nattdopp i en närliggande sjö och myggbett som kliar och svider så man blir tokig. Det och mycket mycket mer är jag ganska övertygad om att min sommar kommer bestå av. Men jag får ju inte glömma bort att mellan allt det här har jag även ett, eller nej två jobb, att sköta. Men den här sommaren ska bli bra så in i, det finns inget annat!




Kommentarer
Postat av: Annica H

Skönt att veta vad man ska göra under sommaren ;)

Men planera inte in för mycket, ta lite pauser också ;)

2011-05-16 @ 09:26:57
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: