(2)

Mer sånt i vardagen

Åh vilken lyckad dag jag haft en onsdag som denna. Trots att jag varit hängig och trött den senaste tiden har jag på något sätt ändå mått så galet bra. Ja alltså i mitt psyke. Jag känner mig lite obesegrad på något vis. Det låter knäppt som attan, men människor i ens omgivning kan få en att må så fruktansvärt bra. Jag kan ta Annie som exempel ( hon va den hemliga personen som fick min tårta idag på sin födelsedag hihi) När jag kom och lämnade tårtan till henne, vilket hon inte hade en aning om, fick jag tillbaka världens leende och världens tack  och t.om två kramar! Det kändes otroligt skönt för min del iaf då jag kände att jag inte bakat i onödan (eftersom jag är kass på det..haha)  Nu menar jag inte att man behöver gå och baka tårta åt folk eller kramas mer.. Men att uppskatta varandra mer mina vänner, det är något vi många är dåliga på. Ni vet, det är det där lilla som gör det!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt bra skrivet :)!

2011-05-25 @ 22:43:36
Postat av: malinfransson

åh tack vad snällt! :)

2011-05-26 @ 06:26:28
URL: http://maalinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: