(1)

"Don't ever touch my drum set"





Igår efter en slappisdag i skolan blev det marknad med tjejerna och en lång fika på espresso house. Med tanke på hur mycket folk det va överallt gick vi inte ens in i hälften av affärena, lååångt ifrån. Jag fick åtminstone med mig ett linne hem för endast 50 riksdaler innan det var dags att åka och jobba på ett stressartat McDonald's. Men turen var på min sida när jag skulle hem iaf då Adam hade vägarna förbi och plockade upp mig. Step brothers och Soya krubb fick bli mitt sällskap för kvällen då jag till största delen var ensam hemma.
Otroligt
skön kväll måste jag erkänna!




Kommentarer
Postat av: malin

C <3 M = 4-ever ! true love ! älskar honom av hela mitt hjärta.

2011-05-28 @ 16:21:33
URL: http://jakobssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: