(1)

Alla dessa figurer hit och dit..



Ni vet alla de där tjejerna som va galna i Tokio Hotel och inte till råga på sångaren Bill, eller alla som hade affischer på Darin överallt på väggarna i rummet, som ville gifta sig med någon av medlemmarna i Backstreetboys eller Westlife eller kanske vara Hermione i Harry Potter. Jag måste erkänna att jag aldrig förstått mig på hur i hela friden man ens kan få en sån tanke och nästan avskytt det betéendet hos människor. För jag menar, hur stor är chansen att Darin plötsligt ringer en dag och bjuder ut än på dejt? haha. En sak som är ännu värre är att jag blivit som besatt av sista Twilight-boken och blivit en "små-tjej" jag egentligen avskyr (!!!!!) och det måste ju nästan vara tusen gånger värre än det tidigare nämnda..?  Malin, Malin, Malin, vad sjutton ska det bli av dig undrar jag.. Men detta är bara en tillfällighet, tro mig! haha

Jag tror banne mig jag behöver sova på saken!




Kommentarer
Postat av: bella

Oups, nästan en ballong på detta inlägg. Eller...? ;)

2011-03-09 @ 22:07:11
URL: http://toothpaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: