(0)

- what the heck, gör en barney





Jag har kommit på att varje gång jag försöker göra någonting bra eller glädja någon annan blir allting pannkaka. Att planera och överraska är inte riktigt min grej, speciellt inte när det blir två sådana flugor i en smäll. Eller på en dag- besvikelse. Jag antar att det är själva tanken som räknas trots allt. What the heck, vi kör en Barney på den och säger de magiska orden
- when I get sad I stop being sad and be awesome instead!
I feel much better. Och eftersom planerna inte blev som dom skulle drar vi till med en långrunda i det kalla mörka för att bråttas med mina onda tankar och göra ketchup av dom! Perfekt till kvällsmaten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: